مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 23:502023-02-20ورزشي

لیگ برتر هندبال| گذر زغال سنگ طبس از سد رعد پدافند


نماینده خراسان جنوبی در سیزدهمین هفته از مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان ایران در مقابل تیم رعد پدافند البرز به یک پیروزی با ارزشی دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، نماینده خراسان جنوبی در هفته سیزدهم از سی وپنجمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان ایران در یک بازی دور از خانه خوش درخشید.

هندبالیست های شایسته زغال سنگ طبس که در بازی هفته دواردهم این رویداد ورزش ملی در یک بازی خانگی نتیحه را واگذار کرده بودند؛ عصر روز دوشنبه اول اسفند در سالن ورزشی انقلاب شهرستان کرج به مصاف تیم رعد پدافند البرز رفتند و بازی را طوفانی شروع کردند.

نماینده خراسان جنوبی در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان ایران در پایان این ماراتن ملی با اختلاف یک گل و با نتیجه 35 بر 34 بر تیم رعد پدافند البرز، میزبان رقابت ها غلبه کرد و فاصله خود را با صدرنشین لیگ کوتاه تر کرد.

تیم هندبال زغال سنگ طبس پس از انجام بازی های هفته سیزدهم از سی وپنجمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان ایران با کسب 13 امتیاز از 13 بازی در رده ششم جدول قرار دارد و فولاد مبارکه سپاهان با کسب 23 امتیاز از 12 بازی در صدر جدول خودنمایی می کند و پیکان سبزوار با کسب 4 امتیاز از 12 بازی قعرنشین رقابت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر هندبال| گذر زغال سنگ طبس از سد رعد پدافند

لیگ برتر هندبال| گذر زغال سنگ طبس از سد رعد پدافند